Zmiany w grze – etap 2 – modyfikacja modułów
Cytat z Wegli96 data 2023-05-24, 09:43:27„Ile będzie potrzeba silników na mecz? Do tej pory w 1-2 lidze większość menago korzysta z minimum 3-4 motorków, by mieć realne szanse na równą rywalizację. Czy tak samo będzie z silnikami? Będzie tzreba mieć kilka na daną nawierzchnie (pasującą jak rozumiem pod dany typ silnika) w czasie meczu czy wystarczy jeden na zawody? Jeśli jeden silnik na mecz będzie to za mało to wtedy trzeba liczyć się z wydatkiem na kilka jednostek pod każdy tor?”
Widzisz Rado, zrobiłeś aferę na czacie, nakręciłeś pozostałych a wystarczyło zachować chłodny umysł i przeczytać ze zrozumieniem wypowiedz Damiana między różnymi zarzutami…😏
Damian napisał, ze silniki będą na każdy tor pasować, kwestia taka że u każdego inny będzie się lepiej sprawdzał. Tak jak teraz jedni jadą na pumie, a innym bardziej leży gepard. Tutaj będzie większy sort od tunerów i każdy będzie mógł przetestować je w krótkim bądź dłuższym wymiarze czasowym.
Niedawno były zarzuty, ze gra jest przewidywalna i zbyt łatwa także wprowadzamy urozmaicenie do kombinowania, każdy na swój sposób. A te insynuacje, ze ktoś chce zdzierać z kogoś kasę to już w ogóle abstrakcja🤦🏼♂️🫣
„Ile będzie potrzeba silników na mecz? Do tej pory w 1-2 lidze większość menago korzysta z minimum 3-4 motorków, by mieć realne szanse na równą rywalizację. Czy tak samo będzie z silnikami? Będzie tzreba mieć kilka na daną nawierzchnie (pasującą jak rozumiem pod dany typ silnika) w czasie meczu czy wystarczy jeden na zawody? Jeśli jeden silnik na mecz będzie to za mało to wtedy trzeba liczyć się z wydatkiem na kilka jednostek pod każdy tor?”
Widzisz Rado, zrobiłeś aferę na czacie, nakręciłeś pozostałych a wystarczyło zachować chłodny umysł i przeczytać ze zrozumieniem wypowiedz Damiana między różnymi zarzutami…😏
Damian napisał, ze silniki będą na każdy tor pasować, kwestia taka że u każdego inny będzie się lepiej sprawdzał. Tak jak teraz jedni jadą na pumie, a innym bardziej leży gepard. Tutaj będzie większy sort od tunerów i każdy będzie mógł przetestować je w krótkim bądź dłuższym wymiarze czasowym.
Niedawno były zarzuty, ze gra jest przewidywalna i zbyt łatwa także wprowadzamy urozmaicenie do kombinowania, każdy na swój sposób. A te insynuacje, ze ktoś chce zdzierać z kogoś kasę to już w ogóle abstrakcja🤦🏼♂️🫣
Cytat z andy.bdg data 2023-05-24, 09:59:54Tak od wczoraj czytam na czacie i forum temat odnośnie proponowanych zmian. Najbardziej interesująca i powodująca największe poruszenie jest kwestia silników.
Nie będę się odnosił nad sensem tych zmian jako takim a bardziej zastanawia mnie długość terminów na jakie mają służyć silniki. Wiem że jest to tylko propozycja ale zupełnie nie trafia do mnie sens zmian w tym względzie. Dotychczasowe długości nie pokrywały się z czasem trwania sezonu ale broniły się kalendarzem że miesiąc lub trzy miesiące. Proponowane 10, 20 czy 40 dni nijak mają się do sezonu w SM ani kalendarza. Czy nie prościej byłoby aby kupować je na pełny sezon jak w realu ? Uważam że optymalne byłyby 3 opcje : 35, 70 i 105 dni czyli 1-3 sezonów.
Tak od wczoraj czytam na czacie i forum temat odnośnie proponowanych zmian. Najbardziej interesująca i powodująca największe poruszenie jest kwestia silników.
Nie będę się odnosił nad sensem tych zmian jako takim a bardziej zastanawia mnie długość terminów na jakie mają służyć silniki. Wiem że jest to tylko propozycja ale zupełnie nie trafia do mnie sens zmian w tym względzie. Dotychczasowe długości nie pokrywały się z czasem trwania sezonu ale broniły się kalendarzem że miesiąc lub trzy miesiące. Proponowane 10, 20 czy 40 dni nijak mają się do sezonu w SM ani kalendarza. Czy nie prościej byłoby aby kupować je na pełny sezon jak w realu ? Uważam że optymalne byłyby 3 opcje : 35, 70 i 105 dni czyli 1-3 sezonów.
Cytat z Blackboy data 2023-05-24, 10:42:03Andy po części się z Tobą zgadzam, brakuje nieco dłuższego okresu czasu, ale te krótkie też się bronią, zwłaszcza w początkowym etapie ich wprowadzenia jak i dla nowych graczy. Jeśli będziesz miał 10 dni to dość szybko sobie przetestujesz wszystkie silniki i wybierzesz te optymalne dla Ciebie, co w dłuższym okresie czasowym będzie korzystniejsze cenowo, ale i również pod względem rozgrywki. No i de facto nie trzeba ich kupować na 10 dni jak ktoś nie chce, bo to tylko opcja 🙂
Natomiast faktycznie dłuższy okres czasu również byłby mile widziany i fajnie jakby zazębiał się np. na 2 pełne sezony lub więcej.
Przy okazji tej modyfikacji fajnie jakby udało się wprowadzić pojawiający się komunikat, który informuje, że np. za 3 dni kończy się ważność silnika.
Andy po części się z Tobą zgadzam, brakuje nieco dłuższego okresu czasu, ale te krótkie też się bronią, zwłaszcza w początkowym etapie ich wprowadzenia jak i dla nowych graczy. Jeśli będziesz miał 10 dni to dość szybko sobie przetestujesz wszystkie silniki i wybierzesz te optymalne dla Ciebie, co w dłuższym okresie czasowym będzie korzystniejsze cenowo, ale i również pod względem rozgrywki. No i de facto nie trzeba ich kupować na 10 dni jak ktoś nie chce, bo to tylko opcja 🙂
Natomiast faktycznie dłuższy okres czasu również byłby mile widziany i fajnie jakby zazębiał się np. na 2 pełne sezony lub więcej.
Przy okazji tej modyfikacji fajnie jakby udało się wprowadzić pojawiający się komunikat, który informuje, że np. za 3 dni kończy się ważność silnika.
Cytat z andy.bdg data 2023-05-24, 10:59:05Przekonuje mnie opcja „testowego” silnika i mogłaby być nawet na 7 dni ale zamiast 20 i 40 dni optowałbym za 35, 70 i 105 dniowymi. Przy okazji zmian miło by było gdyby silniki nie kupować dla wybranego składu a na hurtowe ilości sztuk do magazynu w warsztacie z którego można by przydzielać zawodnikom personalnie i w momencie wg naszego uznania. Aby bez żadnych kombinacji można dać silnik czy to adeptowi czy zawodnikowi z U24 z jednego źródła. Ale się rozmarzyłem 🙂
Przekonuje mnie opcja „testowego” silnika i mogłaby być nawet na 7 dni ale zamiast 20 i 40 dni optowałbym za 35, 70 i 105 dniowymi. Przy okazji zmian miło by było gdyby silniki nie kupować dla wybranego składu a na hurtowe ilości sztuk do magazynu w warsztacie z którego można by przydzielać zawodnikom personalnie i w momencie wg naszego uznania. Aby bez żadnych kombinacji można dać silnik czy to adeptowi czy zawodnikowi z U24 z jednego źródła. Ale się rozmarzyłem 🙂
Cytat z jospen data 2023-05-24, 11:19:21Zgadzam się z Andym. Pomysł 35, 70 i 105 dniowych silników jest dobry, choćbym dodał po 1 dniu do każdego przedziału czasowego ze względu na to, że w niedzielę kończąca sezon jest jeszcze wiele turniejów par, no i finał IPS więc komuś mógłby się skończyć silniki podczas tych rozgrywek, no i jeśli dałoby się wprowadzić powiadomienie o kończącym się terminie to by było bardzo dobrze.
Zgadzam się z Andym. Pomysł 35, 70 i 105 dniowych silników jest dobry, choćbym dodał po 1 dniu do każdego przedziału czasowego ze względu na to, że w niedzielę kończąca sezon jest jeszcze wiele turniejów par, no i finał IPS więc komuś mógłby się skończyć silniki podczas tych rozgrywek, no i jeśli dałoby się wprowadzić powiadomienie o kończącym się terminie to by było bardzo dobrze.
Cytat z Kanes data 2023-05-24, 12:08:27Proponuję żeby każdy z graczy premium/supporter otrzymał wszystkie silniki na powiedzmy okres 3 dni za free i mógł sobie je przetestować, po czym zdecyduję jakie silniki chcę kupić w sklepie za gotówkę.
Proponuję żeby każdy z graczy premium/supporter otrzymał wszystkie silniki na powiedzmy okres 3 dni za free i mógł sobie je przetestować, po czym zdecyduję jakie silniki chcę kupić w sklepie za gotówkę.
Cytat z Ryba data 2023-05-24, 16:37:04Mam wrażenie,że wielu tu ludzi szuka problemu tam gdzie go nie ma. Poczekajmy z oceną zmian do czasu…aż te zmiany nastąpią. Czas na jaki można kupić silniki można będzie zmienić jeśli faktycznie obecna propozycja będzie nieżyciowa. Niech wejdą te silniki,sprawdźmy wszyscy jak to smakuje,ile kosztuje i wtedy dokonajmy oceny. Czarnowidztwo o tym że będzie drogo, że to, że tamto, że sramto jest tak smutne jak ludzie którzy takie wizję szerzą…
Mam wrażenie,że wielu tu ludzi szuka problemu tam gdzie go nie ma. Poczekajmy z oceną zmian do czasu…aż te zmiany nastąpią. Czas na jaki można kupić silniki można będzie zmienić jeśli faktycznie obecna propozycja będzie nieżyciowa. Niech wejdą te silniki,sprawdźmy wszyscy jak to smakuje,ile kosztuje i wtedy dokonajmy oceny. Czarnowidztwo o tym że będzie drogo, że to, że tamto, że sramto jest tak smutne jak ludzie którzy takie wizję szerzą…
Cytat z PO2IOMA data 2023-05-24, 17:31:51Siemano 🙂
Drodzy,
Nie będę cytował, postaram się opowiedzieć wszystkim w jednym poście więc czytajcie ze zrozumieniem co by powtórki wczorajszej burzy nie było 🙂 i rozmawiajmy a nie narzekajmy bo do niczego nie dojdziemy.
Jospen
- Tak będą silniki podstawowe
- Tak można dołożyć inne czasookresy kwestia dyskusji zeby nie było za chwile 100 opcji do wyboru 😉
- Tak, informacje w powiadomieniach trzeba ująć jeśli bedzie to możliwe
Blackboy
- dobry pomysł z MWZ, do rozkminy przy transferach
Rado – proszę pamiętaj że rozmawiamy o zmianach, i nie martw się już jutro tego nie wrzucimy do gry 😉
- Jeśli chodzi o finanse będzie nawet taniej, gwarantuję, szczegóły przy wejściu w życie wraz z cennikiem
- Zmieniamy tylko nazewnictwo i ilość, reszta pozostaje bez zmian (motory/silniki), oczywiście wszystkie bedą na wszystkie nawierzchnie i ich zużycie bedzie sie różnić
- Co do obecnych motorów w warsztacie temat do dogadania, ja widzę wymianę na silniki a wy ? (jeszcze kwestia do omówienia z programistą)
- Wybór silnika tak jak motocykla (wcześniejsze przypisanie)
- Tak serwis będzie się odbywał tak jak do tej pory
Bartek Toruń
- tak jak wyżej będzie taniej
- zmiana po to aby upodobnić gre do realnego Speedwaya i dać większe zróżnicowanie co do zakupów, ale też zmienić mało trafne nazewnictwo
andy.bdg
- terminy możemy jeszcze spokojnie ustalić, tak jak napisałem powyżej, kwestia dyskusji ale z rozsądkiem 🙂
Kanes
- możemy pomyśleć o opcji kilku dniowej tak jak pisałem wyżej
Powodzenia w dzisiejszych biegach !!!!
Siemano 🙂
Drodzy,
Nie będę cytował, postaram się opowiedzieć wszystkim w jednym poście więc czytajcie ze zrozumieniem co by powtórki wczorajszej burzy nie było 🙂 i rozmawiajmy a nie narzekajmy bo do niczego nie dojdziemy.
Jospen
- Tak będą silniki podstawowe
- Tak można dołożyć inne czasookresy kwestia dyskusji zeby nie było za chwile 100 opcji do wyboru 😉
- Tak, informacje w powiadomieniach trzeba ująć jeśli bedzie to możliwe
Blackboy
- dobry pomysł z MWZ, do rozkminy przy transferach
Rado – proszę pamiętaj że rozmawiamy o zmianach, i nie martw się już jutro tego nie wrzucimy do gry 😉
- Jeśli chodzi o finanse będzie nawet taniej, gwarantuję, szczegóły przy wejściu w życie wraz z cennikiem
- Zmieniamy tylko nazewnictwo i ilość, reszta pozostaje bez zmian (motory/silniki), oczywiście wszystkie bedą na wszystkie nawierzchnie i ich zużycie bedzie sie różnić
- Co do obecnych motorów w warsztacie temat do dogadania, ja widzę wymianę na silniki a wy ? (jeszcze kwestia do omówienia z programistą)
- Wybór silnika tak jak motocykla (wcześniejsze przypisanie)
- Tak serwis będzie się odbywał tak jak do tej pory
Bartek Toruń
- tak jak wyżej będzie taniej
- zmiana po to aby upodobnić gre do realnego Speedwaya i dać większe zróżnicowanie co do zakupów, ale też zmienić mało trafne nazewnictwo
andy.bdg
- terminy możemy jeszcze spokojnie ustalić, tak jak napisałem powyżej, kwestia dyskusji ale z rozsądkiem 🙂
Kanes
- możemy pomyśleć o opcji kilku dniowej tak jak pisałem wyżej
Powodzenia w dzisiejszych biegach !!!!
Cytat z Bartek Torun data 2023-05-24, 17:54:39Cytat z PO2IOMA data 2023-05-24, 17:31:51Bartek Toruń
- tak jak wyżej będzie taniej
- zmiana po to aby upodobnić gre do realnego Speedwaya i dać większe zróżnicowanie co do zakupów, ale też zmienić mało trafne nazewnictwo
jest to jakiś argument, ale jak już idziemy w tym kierunku to nie dla każdego klubu powinny być dostępne wszystkie motory – jak w realu
tunerzy wybierają sobie kluby/ zawodników, z którymi chcieliby współpracować
można i tu taki pierwiastek wstawić, ale taki który nie zamyka na amen możliwości nawet nowym klubom o zerowej reputacji, może dać możliwość każdemu raz w tygodniu losować z których tunerów może korzystać, im klub w wyższej lidze, im lepsi zawodnicy w klubie, tym większe szanse na wylosowanie możliwości zakupu spośród większej liczby opcji i kolejne losowanie za free po tygodniu, a jak ktoś chce szybciej powtórzyć losowanie to za sc z algorytmem, który uwzględniałby postęp geometryczny w koszcie każdego dodatkowego losowania
Cytat z PO2IOMA data 2023-05-24, 17:31:51Bartek Toruń
- tak jak wyżej będzie taniej
- zmiana po to aby upodobnić gre do realnego Speedwaya i dać większe zróżnicowanie co do zakupów, ale też zmienić mało trafne nazewnictwo
jest to jakiś argument, ale jak już idziemy w tym kierunku to nie dla każdego klubu powinny być dostępne wszystkie motory – jak w realu
tunerzy wybierają sobie kluby/ zawodników, z którymi chcieliby współpracować
można i tu taki pierwiastek wstawić, ale taki który nie zamyka na amen możliwości nawet nowym klubom o zerowej reputacji, może dać możliwość każdemu raz w tygodniu losować z których tunerów może korzystać, im klub w wyższej lidze, im lepsi zawodnicy w klubie, tym większe szanse na wylosowanie możliwości zakupu spośród większej liczby opcji i kolejne losowanie za free po tygodniu, a jak ktoś chce szybciej powtórzyć losowanie to za sc z algorytmem, który uwzględniałby postęp geometryczny w koszcie każdego dodatkowego losowania
Cytat z ray87 data 2023-05-27, 16:50:18Cytat z Gatto data 2023-05-23, 21:20:21
- warsztat – zmiana gdzie zamiast motorów będą silniki tunerów, i będzie je mozna nabyć na okres 10,20 i 40 dni – okresy czasowe jeszcze dojrzewają, ale ta opcja na razie jest omówiona. Zdradzę, że zamiast 4 motorów, będzie 6 lub 8 tunerów (Kowalski, Johns, Holloway itp). Każdy silnik będzie na każdą nawierzchnię (bez rozgraniczenia na TWa, NOR GRZ), ale będzie różnie się zużywał, w zależności od nawierzchni. Tej zmianie poświęcimy osobny film, aby omówić szczegółowo.
- modyfikacji ulegnie moduł finanse, tak aby zbilansować wydatki w zależności od ligi, poziomu zaowndika itp. Szczegóły też do omówienia w osobnym filmie
- pojawi sie także opcja przebudowy toru, zarówno pod kątem długości jak i nawierzchni. Wstępny plan zakłada, że będzie mozna dokonać zmiany raz na 15 sezonów. Po zmianie nawierzchni nowi kandydaci (Adepci) będą mieć jako ulubioną nawierzchnię tą po zmianie. Zawodnicy którzy do tej pory byli naszymi wychowankami będą mieć jako ulubioną nawierzchnię tą przed zmianą. Koszt przebudoway będzie zależny od poziomu stadionu, więc stadion na poziomie 15 będzie kosztował duyżo więcej, niż przy stadionie na poziomie np.4
Powyższe zmiany mamy w zasadzie omówione, wycenione i pojawią się w grze. O kolejności poinformujemy Was niebawem. Prace ruszą w najbliższych dniach.
warsztat: Mnie osobiście zastanawiają realne różnice między wskazanymi tunerami, skoro ich silniki mają być przeznaczone na każdą nawierzchnie i czy np. nie warto uatrakcyjnić tą opcję o nowinki technologiczne wypuszczane raz na sezon dla losowych tunerów, które mogą-ale nie muszą powodować polepszenie parametrów. Oczywiście czekam na filmik i coś w stylu Q & A. Osobiście jestem za propozycją trzydniowych testów dla użytkowników premium, natomiast nie wiem czy okresy użytkowania krótsze niż cały sezon mają sens? Oczywiście do testów można zrobić jakiś pakiet 7-10 dniowy, niemniej obecnie i bez tego każdy kupuje motory wedle uznania.
finanse: czy bierzecie pod uwagę negocjacje kontraktowe?
Stadion: Czy 15 sezonów oczekiwania na przebudowę to trochę nie za długo? Myślę, że temat również do dyskusji.
- warsztat – zmiana gdzie zamiast motorów będą silniki tunerów, i będzie je mozna nabyć na okres 10,20 i 40 dni – okresy czasowe jeszcze dojrzewają, ale ta opcja na razie jest omówiona. Zdradzę, że zamiast 4 motorów, będzie 6 lub 8 tunerów (Kowalski, Johns, Holloway itp). Każdy silnik będzie na każdą nawierzchnię (bez rozgraniczenia na TWa, NOR GRZ), ale będzie różnie się zużywał, w zależności od nawierzchni. Tej zmianie poświęcimy osobny film, aby omówić szczegółowo.
- modyfikacji ulegnie moduł finanse, tak aby zbilansować wydatki w zależności od ligi, poziomu zaowndika itp. Szczegóły też do omówienia w osobnym filmie
- pojawi sie także opcja przebudowy toru, zarówno pod kątem długości jak i nawierzchni. Wstępny plan zakłada, że będzie mozna dokonać zmiany raz na 15 sezonów. Po zmianie nawierzchni nowi kandydaci (Adepci) będą mieć jako ulubioną nawierzchnię tą po zmianie. Zawodnicy którzy do tej pory byli naszymi wychowankami będą mieć jako ulubioną nawierzchnię tą przed zmianą. Koszt przebudoway będzie zależny od poziomu stadionu, więc stadion na poziomie 15 będzie kosztował duyżo więcej, niż przy stadionie na poziomie np.4
Powyższe zmiany mamy w zasadzie omówione, wycenione i pojawią się w grze. O kolejności poinformujemy Was niebawem. Prace ruszą w najbliższych dniach.
warsztat: Mnie osobiście zastanawiają realne różnice między wskazanymi tunerami, skoro ich silniki mają być przeznaczone na każdą nawierzchnie i czy np. nie warto uatrakcyjnić tą opcję o nowinki technologiczne wypuszczane raz na sezon dla losowych tunerów, które mogą-ale nie muszą powodować polepszenie parametrów. Oczywiście czekam na filmik i coś w stylu Q & A. Osobiście jestem za propozycją trzydniowych testów dla użytkowników premium, natomiast nie wiem czy okresy użytkowania krótsze niż cały sezon mają sens? Oczywiście do testów można zrobić jakiś pakiet 7-10 dniowy, niemniej obecnie i bez tego każdy kupuje motory wedle uznania.
finanse: czy bierzecie pod uwagę negocjacje kontraktowe?
Stadion: Czy 15 sezonów oczekiwania na przebudowę to trochę nie za długo? Myślę, że temat również do dyskusji.