Zadania Codzienne/Tygodniowe/Sezonowe
Cytat z Exanek data 2024-01-12, 10:26:18Witam, na wstępie zaznacze, ze jestem totalnym laikiem jesli chodzi o gre, zaczalem na powaznie gre w obecnym sezonie 🙂
Aczkolwiek jak dla nowego gracza, brakuje mi zadan zachecajacych do regularnej/minimalnej aktywnosci.
Ponizej przykladowe pomysly, ktore na pewno beda wymagaly dopracowania gdyz tak jak zaznaczylem na wstepie najzwyczajniej jeszcze nie ogarniam tej Gry 🙂
W tego typu grach tego typu regularne zadania zachecajace do rozgrywki powinny byc standardem.. bo w gruncie rzeczy ustawiajac ekipe na poczatku sezonu mozemy nie logowac dluzszy czas a i tak gra za nas ten sezon jakos przejdzie… Moje pomysly na zadania sa ponizej. Niektore moga byc totalnie nietrafonie, niektore moga dac kierunek dzialania a jeszcze inne moga sie najzwyczajniej przyjac.
Przykłady:
Zadania Codzienne
1. Odebranie Losowej Nagrody (Wymganie codziennego logowania) Nagrody takie jak np. Dotacja Klubowa X PLN/1 SC/Dodatkowy Trening Punktowany itp.2. Wymagaloby to dodatkowego skryptu lecz cos na zasadzie wywieszenia banerow reklamowych naszego sponsora w zawodach odbywajacych sie na naszym obiekcie. Nagroda: Dotacja od Sponsora/Silnik Losowego Tunera na okres X dni/lub serwis motocykli sponsorowany przez naszego Sponsora. Aby sprecyzowac pomysl: Najzwyczajniej w dniu odbywania sie zawodow przycisk „Promuj Sponsora na Stadionie” podobnie jak przygotowanie nawierzchni Toru na dany dzien.
Pomysl ten mozna rozbudowac o poziom stadionow lecz to faworyzowaloby bardziej doswiadczonych graczy.
Zadania Tygodniowe
- Wykonaj 7/7 Treningów Punktowanych – Nagroda np. 1x Darmowy Serwis Motocykli/3SC
- Zaloguj 7/7 Dni w tygodniu – Nagroda np. Silnik losowego tunera na 1/2 dni do wykorzystania w danym sezonie (Możliwości testowania Silników/Przygotowania się pod bardziej wymagające zawody)