Forum Speedway Manager

lub Zarejestruj się aby założyć posty i tematy.

Warsztat – Motory – Serwis

WARSZTAT MOTORY SERWISY 

Puma, Jaguar, Gepard czy Gold? Które motory wybrać? Jakie korzyści dają ekskluzywne serwisy u Dagmary? W tym odcinku wszystko o warsztacie w SM.

W cyklu Akademia Speedway Managera omawiamy moduły i funkcjonalności występujące w grze. Pokazujemy zależności pomiędzy (wbrew pozorom niezwiązanymi ze sobą) modułami, omawiamy zasady treningów, taktykę, szkolenie zawodników, sposób prowadzenia klubu, finanse, transfery … wszystko co przybliża nas do celu, jakim jest walka w 1 lidze o tytuł mistrzowski 🙂

Każdy zawodnik otrzymuje na początku gry po dwa motocykle, oba na dwie różne nawierzchnie toru, w tym jeden na ulubioną / macierzystą.

Motocykle serwisowane są przez klubowego mechanika codziennie między godz. 6 a 7 rano oraz za wirtualną walutę na żądanie w strefie Dagmary (zakładka „kadra”). Motocykle serwisowane są wg. ustalonych reguł serwisowania (dla każdej z drużyn).

Podczas wyścigów nominalna moc silnika spada dopiero od poziomu 30% kondycji silnika.

Kondycja silnika nie wpływa na jego jakość, a na szansę wystąpienia defektu.

Zużycie silnika uzależnione jest od pogody oraz nawierzchni toru, co uniemożliwia określenie jego żywotności.

Koszt tuningu motocykla wynosi 1.000 PLN Podczas serwisu motocykli na żądanie uwzględniane są ustawienia reguł serwisu, a tuning jest pomijany jeżeli silnik posiada już maksymalną moc, by nie ryzykować gorszego efektu tuningu.

Jeżeli w klubie jest mechanik o poziomie doświadczenia przynajmniej 3 to w meczach ligowych, podczas przerw na równanie toru, dokonywane są drobne naprawy motocykli (wymiana zużytego łańcucha, zębatek bądź sprzęgła).

Silnik                       Nawierzchnia

Wicher                     twarda

Błyskawica              twarda

Grom                        grząska

Burza                        grząska

Wojownik Gold        wszystkie

Puma                        ulubiona

Gepard                      wszystkie

Jaguar                       nielubiana

Ryś                             mokra

Ślązak                        mokra

Na tor normalny pasuje każdy model motocykla, jednakże, aby osiągnąć lepsze czasy, zalecany jest motocykl na nawierzchnię „ulubioną” lub „wszystkie”.

Motocykle są pogrupowane wg zawodnika. Każdy zawodnik może mieć praktycznie nieograniczoną liczbę motocykli, które może przyporządkować do poszczególnych rozgrywek (wszystkie, liga, mistrzostwa, trening). Aby zawodnik odjechał dane zawody, musi mieć przyporządkowane do nich minimum 2 motocykle.

Niepotrzebne motocykle można złomować, zabronione jednak jest złomowanie motocykli podstawowych (Wicher, Błyskawica, Grom, Burza), ze względu na możliwość wystąpienia walkowera, niezależnie od przyporządkowania motocykli do rozgrywek.

Zużycie silnika uzależnione jest od pogody oraz nawierzchni toru, co uniemożliwia określenie jego żywotności. Koszt tuningu motocykla wynosi 1.000 PLN

Podczas serwisu motocykli na żądanie uwzględniane są ustawienia reguł serwisu, a tuning jest pomijany jeżeli silnik posiada już maksymalną moc, by nie ryzykować gorszego efektu.

Admin