Regulamin FORUM
Cytat z Admin data 2023-02-08, 22:35:34Drodzy,
Poniżej kilka podstawowych zasad, których należy przestrzegać. W trakcie trwania forum mogą oczywiście ewoluować 🙂
1. Osoby zarejestrowane zobowiązane są do przestrzegania Regulaminu forum.
2. Forum służy wolnej wymianie informacji o grze speedwaymanager.pl oraz o ogólnopojętej tematyce sportowej.
3. Obsługa forum link nie ponosi odpowiedzialności za treści i materiały umieszczane przez użytkowników forum ani za skutki stosowania się do informacji w nich zawartych.
4. Użytkownik ma prawo do posiadania wyłącznie jednego konta na forum link
5. Przed przystąpieniem do pełnego korzystania z zasobów forum początkujący Użytkownik powinien zapoznać się oraz instrukcjami korzystania z forum, zawartej w dziale FAQ: – Przeczytaj zanim zaczniesz korzystać FAQ – Zasady Bezpieczeństwa i Prywatności oraz z podstawami tematyki poruszanej na forum.
6. Zanim użytkownik umieści nowy wątek , zobowiązany jest do przeszukania forum w odpowiednich działach oraz użycia forumowej wyszukiwarki. W przypadku odnalezienia powiązanego tematu należy TAM umieścić swój post/zapytanie.
7. Administratorzy i Moderatorzy mają uprawnienia do usuwania i modyfikacji wpisów Użytkowników, przyznawania ostrzeżeń Użytkownikom, blokowania i/lub usuwania kont Użytkowników, którzy nie stosują się do Regulaminu.
8. Do zachowań mogących skutkować usunięciem wpisu, nadaniem ostrzeżenia lub zablokowaniem konta Użytkownika zalicza się także: – wprowadzanie treści wulgarnych, obraźliwych i zagrażających bezpieczeństwu forum i jego Użytkowników; – zaśmiecanie wątków wpisami nieczytelnymi lub odbiegającymi od poruszanej w wątku tematyki; – wprowadzanie treści nieprzemyślanych, a zwłaszcza wielokrotne powielanie tematów i pytań istniejących na forum; – celowe wprowadzanie w błąd Użytkowników oraz inne formy oszustwa; – szeroko rozumiane sianie nienawiści względem innych Użytkowników; – niestosowanie się do zasad poprawnej polszczyzny, nieład wypowiedzi.
9. Na forum obowiązuje zakaz umieszczania odnośników (linków) do portali aukcyjnych, portali społecznościowych oraz zakaz umieszczania wszelkiego rodzaju reklam sklepów internetowych lub stacjonarnych. Reklama możliwa jest wyłącznie po uzgodnieniu z Administracją forum.
10. Na forum obowiązuje zakaz umieszczania odnośników do materiałów graficznych innych niż dodanych do zasobów Galerii. Umieszczanie materiałów (zdjęć, filmów, itp.) pochodzących z zewnętrznych serwerów może mieć wpływ na bezpieczeństwo Użytkowników, zarówno umieszczających materiały, jak i oglądających.
11. Skasowanie konta przez Użytkownika nie skutkuje usunięciem śladów aktywności Użytkownika na forum (założone tematy, wpisy, zdjęcia). Prośby o pełne skasowanie wybranych śladów aktywności Użytkownika należy kierować do Administracji forum, celem indywidualnego rozpatrzenia.
12. Zdjęcia zgłaszane przez Użytkowników w konkursach i/lub innych inicjatywach forumowych pozostają na forum i nie ma możliwości ich usunięcia. Wszystkimi pozostałymi zdjęciami Użytkownik może nadal zarządzać (usuwać, edytować, etc.).
13. Zarejestrowani użytkownicy forum zobowiązani są do przestrzegania etykiety forum.
14. Obowiązuje zakaz używania wulgarnych, niesmacznych, budzących niechęć itd. nicków, avatarów, podpisów, stopek etc. W takim przypadku administracja zastrzega sobie prawo do zmiany/usunięcia treści.
15. Każdy nowo zarejestrowany Użytkownik forum ma obowiązek zapoznania się z regulaminem.
Admin
Drodzy,
Poniżej kilka podstawowych zasad, których należy przestrzegać. W trakcie trwania forum mogą oczywiście ewoluować 🙂
1. Osoby zarejestrowane zobowiązane są do przestrzegania Regulaminu forum.
2. Forum służy wolnej wymianie informacji o grze speedwaymanager.pl oraz o ogólnopojętej tematyce sportowej.
3. Obsługa forum link nie ponosi odpowiedzialności za treści i materiały umieszczane przez użytkowników forum ani za skutki stosowania się do informacji w nich zawartych.
4. Użytkownik ma prawo do posiadania wyłącznie jednego konta na forum link
5. Przed przystąpieniem do pełnego korzystania z zasobów forum początkujący Użytkownik powinien zapoznać się oraz instrukcjami korzystania z forum, zawartej w dziale FAQ: – Przeczytaj zanim zaczniesz korzystać FAQ – Zasady Bezpieczeństwa i Prywatności oraz z podstawami tematyki poruszanej na forum.
6. Zanim użytkownik umieści nowy wątek , zobowiązany jest do przeszukania forum w odpowiednich działach oraz użycia forumowej wyszukiwarki. W przypadku odnalezienia powiązanego tematu należy TAM umieścić swój post/zapytanie.
7. Administratorzy i Moderatorzy mają uprawnienia do usuwania i modyfikacji wpisów Użytkowników, przyznawania ostrzeżeń Użytkownikom, blokowania i/lub usuwania kont Użytkowników, którzy nie stosują się do Regulaminu.
8. Do zachowań mogących skutkować usunięciem wpisu, nadaniem ostrzeżenia lub zablokowaniem konta Użytkownika zalicza się także: – wprowadzanie treści wulgarnych, obraźliwych i zagrażających bezpieczeństwu forum i jego Użytkowników; – zaśmiecanie wątków wpisami nieczytelnymi lub odbiegającymi od poruszanej w wątku tematyki; – wprowadzanie treści nieprzemyślanych, a zwłaszcza wielokrotne powielanie tematów i pytań istniejących na forum; – celowe wprowadzanie w błąd Użytkowników oraz inne formy oszustwa; – szeroko rozumiane sianie nienawiści względem innych Użytkowników; – niestosowanie się do zasad poprawnej polszczyzny, nieład wypowiedzi.
9. Na forum obowiązuje zakaz umieszczania odnośników (linków) do portali aukcyjnych, portali społecznościowych oraz zakaz umieszczania wszelkiego rodzaju reklam sklepów internetowych lub stacjonarnych. Reklama możliwa jest wyłącznie po uzgodnieniu z Administracją forum.
10. Na forum obowiązuje zakaz umieszczania odnośników do materiałów graficznych innych niż dodanych do zasobów Galerii. Umieszczanie materiałów (zdjęć, filmów, itp.) pochodzących z zewnętrznych serwerów może mieć wpływ na bezpieczeństwo Użytkowników, zarówno umieszczających materiały, jak i oglądających.
11. Skasowanie konta przez Użytkownika nie skutkuje usunięciem śladów aktywności Użytkownika na forum (założone tematy, wpisy, zdjęcia). Prośby o pełne skasowanie wybranych śladów aktywności Użytkownika należy kierować do Administracji forum, celem indywidualnego rozpatrzenia.
12. Zdjęcia zgłaszane przez Użytkowników w konkursach i/lub innych inicjatywach forumowych pozostają na forum i nie ma możliwości ich usunięcia. Wszystkimi pozostałymi zdjęciami Użytkownik może nadal zarządzać (usuwać, edytować, etc.).
13. Zarejestrowani użytkownicy forum zobowiązani są do przestrzegania etykiety forum.
14. Obowiązuje zakaz używania wulgarnych, niesmacznych, budzących niechęć itd. nicków, avatarów, podpisów, stopek etc. W takim przypadku administracja zastrzega sobie prawo do zmiany/usunięcia treści.
15. Każdy nowo zarejestrowany Użytkownik forum ma obowiązek zapoznania się z regulaminem.
Admin